მომსახურების ხარისხიანად და ეფექტურად წარმართვის მიზნით მომსახურების სათანადო სტანდარტების შემუშავება და დანერგვა; მომსახურების ხარისხის კონტროლის სისტემის შექმნა და განვითარება; ინფორმაციული ტექნოლოგიების ...
მომსახურების ხარისხიანად და ეფექტურად წარმართვის მიზნით მომსახურების სათანადო სტანდარტების შემუშავება და დანერგვა; მომსახურების ხარისხის კონტროლის სისტემის შექმნა და განვითარება; ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებით საინფორმაციო ბაზების გაუმჯობესება. მომხმარებელთა კმაყოფილების მაღალი მაჩვენებლების მიღწევა-შენარჩუნების მიზნით, მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევის პერიოდულად განხორციელების პრაქტიკის განვითარება;ბიზნეს პროცესების მონიტორინგის, კვლევისა და ოპტიმიზაციის სისტემების განვითარება;საქმის გაძღოლის თანამედროვე მეთოდების, კორპორატიული ეთიკისა და პროფესიული უნარების განვითარების მხარდამჭერი სისტემების დანერგვა;
Rotate your device!
Last Update: 15.08.2022