Find program results

სსიპ - საქართველოს შინაგან საქმეთა სამინისტროს მომსახურების სააგენტოს მომსახურების ეფექტიანობის უზრუნველყოფა და ყველა დაინტერესებული პირისთვის ხელმისაწვდომობა (30 05)

Allocated 0 c

Program implementer

სსიპ - შსს მომსახურების სააგენტო

Program description

სააგენტოს მიერ მიწოდებული სერვისების მუდმივ რეჟიმში დახვეწა და სააგენტოს მიმართ ნდობის ხარისხის ამაღლება; ...

სააგენტოს მიერ მიწოდებული სერვისების მუდმივ რეჟიმში დახვეწა და სააგენტოს მიმართ ნდობის ხარისხის ამაღლება; სააგენტოს მიერ უფრო მეტად სწრაფი, მოქნილი და თითოეული მოქალაქის ინტერესზე მორგებული მომსახურების უზრუნველყოფა; მართვის მოწმობის პრაქტიკული გამოცდაზე მოქალაქეების მიერ შეუფერხებლად გასვლისთვის შესაბამისი ავტოსატრანსპორტო საშუალებების შეძენა; მომსახურების პროცესის შეუფერხებლად და თანამედროვე პირობებით მიწოდებისთვის, სააგენტოს ინფარასტრუქტურის განახლება/რეაბილიტაცია.

მეტად დახვეწილი, მოქნილი და გამართული მომსახურების პროცესი; განახლებული საგამოცდო ავტოპარკი; სააგენტოს რეაბილიტირებული ინფარასტრუქტურა.
· დაიხვეწა და მეტად მოქნილი და გამართული გახდა მომსახურების პროცესი. · განახლდა საგამოცდო ავტოპარკი.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - მომსახურების მიმღები მოქალაქეებიდან 100% უზრუნველყოფილია მაღალი ხარისხის მომსახურებით; მიზნობრივი მაჩვენებელი - არსებული მაჩვენებელი; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5%; შესაძლო რისკები - ინტერნეტ ქსელის მწყობრიდან გამოსვლა 2 საბაზისო მაჩვენებელი - მართვის მოწმობის პარაქტიკული გამოცდების მიმდინარეობის პროცესში ხშირია შემთხვევები, როდესაც ხდება საგამოცდო ავტომანქანების მწყობრიდან გამოსვლა და ამით ფერხდება საგამოცდო პოცესი საგამოცდო მანქანების 60% საჭიროების შეცვლას; მიზნობრივი მაჩვენებელი - განახლებული საგამოცდო ავტოპარკის 60%; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5%; შესაძლო რისკები - პრაქტიკული გამოცდების პროცესში საგამოცო მანქანების დაზიანება 3 საბაზისო მაჩვენებელი - სააგენტოს ინფრასტრუქტურის 70% საჭიროებს რეაბილიტაციას; მიზნობრივი მაჩვენებელი - რეაბილიტირებული ინფრასტრუქტურის 50%; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5%; შესაძლო რისკები - სააგენტოს განვითრების გეგმებში განხორციელებული ცვლილებები
1. დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - მომსახურების მიმღები მოქალაქეებიდან 100% უზრუნველყოფილია მაღალი ხარისხის მომსახურებით; დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - არსებული მაჩვენებელის შენარჩუნება; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - საანგარიშო პერიოდში სააგენტომ მომსახურება გაუწია 550 000 მოქალაქეს და 270 ორგანიზაციას. 2. დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - მართვის მოწმობის პარაქტიკული გამოცდების მიმდინარეობის პროცესში ხშირია შემთხვევები, როდესაც ხდება საგამოცდო ავტომანქანების მწყობრიდან გამოსვლა და ამით ფერხდება საგამოცდო პოცესი საგამოცდო მანქანების 60% საჭიროების შეცვლას; დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - განახლებული საგამოცდო ავტოპარკის 60%; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - არსებული ავტოპარკის სრულად იქნა ჩანაცვლებული ახალი ავტომანქანებით (შეძენილი და შესაბამისი საგამოცდო ტექნიკით აღჭურვილი იქნა 37 ავტომანქანა). 3. დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - სააგენტოს ინფრასტრუქტურის 70% საჭიროებს რეაბილიტაციას; დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - რეაბილიტირებული ინფრასტრუქტურის 50%; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - 2018 წელს არ განხორციელებულა არსებული ინფრასტრუქტურის რეაბილიტაცია. ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - საანგარიშო პერიოდში მოქალაქეთა გაზრდილი მომართვიანობის და შექმნილი რიგების გამო ვერ მოხერხდა არსებული შენობების რეაბილიტაცია.

Rotate your device!

Last Update: 15.08.2022