მოძებნე პროგრამის შედეგები

ქართული აგროსასურსათო პროდუქციის პოპულარიზაცია (37 01 04)

გამოყოფილია 96.7 c

პროგრამის განმახორციელებლი

საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტრო

პროგრამის აღწერა და მიზანი

ჩატარდება ქართული აგროსასურსათო პროდუქციის გამოფენა-დეგუსტაციები,როგორც ქვეყნის შიგნით, ასევე ქვეყნის გარეთ, რომლის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა წარმომადგენლობითი, კულტურული და სარეკლამო ღონისძიებები, რაც ...

ჩატარდება ქართული აგროსასურსათო პროდუქციის გამოფენა-დეგუსტაციები,როგორც ქვეყნის შიგნით, ასევე ქვეყნის გარეთ, რომლის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა წარმომადგენლობითი, კულტურული და სარეკლამო ღონისძიებები, რაც ხელს შეუწყობს ქართული პროდუქციის პოპულარიზაციას, დამატებითი გასაღების ბაზრების მოპოვებას, ბიზნეს კონტაქტების დამყარებას და საკვებ-პროდუქტების საექსპორტო პოტენციალის გაზრდას.

"მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში ქართული აგროსასურსათო პროდუქციის ცნობადობის ზრდა. აგროსასურსათო პროდუქციის ექსპორტის ზრდა.
·   ქ. რიგაში გამართული გამოფენის შედეგად კომპანიებმა „შალოშვილის მარანი“ და „Wine Products & Spirits (Tolibashi)“ განახორციელეს ქართული ღვინის ექსპორტი ლატვიის რესპუბლიკაში, ხოლო კომპანიები „კულა“ და „კახური“ აწარმოებენ მოლაპარაკებებს თავიანთი პროდუქციის ექსპორტის გაზრდასთან დაკავშირებით; ·   ქ. ასტანაში გამართული გამოფენის შედეგად კომპანიებმა „LTD Sales Management Company (ლივო)“ და შპს „ქინძმარაული“ განახორციელეს თავიანთი პროდუქციის ექსპორტი ყაზახეთის რესპუბლიკაში; ·   ქ. მინსკში გამართული გამოფენის შედეგად გამოფენაზე წარმოდგენილი კომპანიებიდან ბელარუსის რესპუბლიკაში ექსპორტს ახორციელებს „ჰერეთის ღვინის მარანი“, „Wine Products & Spirits (Tolibashi)“, „თელავის ღვინის მარანი“, „Legends of Georgia“ და „არეანი“. აღსანიშნავია, რომ 2016 წელს საქართველოდან ბელარუსის რესპუბლიკაში ღვინის ექსპორტი 2015 წელთან შედარებით გაზრდილია 30%-ით. ·   აგროსასურსათო პროდუქციის ექსპორტის მაჩვენებელი 2015 წელთან შედარებით გაიზარდა 13,1% ით.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 წლიდან დღემდე მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში მოეწყო 9 და ქვეყნის შიგნის 3 გამოფენა-დეგუსტაციის ღონისძება, რომელზეც წარდგენილ იყო 25 მდე ქართული კომპანიის პროდუქცია; მიზნობრივი მაჩვენებელი - მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში სავარაუდოდ 7 და ქვეყნის შიგნით 2 გამოფენა-დეგუსტაციის ღონისძიების მოწყობა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - საქართველოს სოფლის მეურნეობის სამინისტროს ხელშეწყობით დაგეგმილი რამდენიმე (დაახლოებით 2-3) ღონისძიება ობიექტური მიზეზების გათვალისწინებით შესაძლებელია გაუქმდეს; შესაძლო რისკები - სხვადასხვა გაუთვალისწინებელი გარემოებები
საბაზისო მაჩვენებელი - 2013-2015 წლებში მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში მოეწყო 14 და ქვეყნის შიგნის 4 გამოფენა-დეგუსტაციის ღონისძიება, რომელზეც წარდგენილ იყო 25 მდე ქართული კომპანიის პროდუქცია. მიზნობრივი მაჩვენებელი - მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანაში სავარაუდოდ 7 და ქვეყნის შიგნით 2 გამოფენა-დეგუსტაციის ღონისძიების მოწყობა. მიღწეული მაჩვენებელი - ქართული პროდუქცია წარმოდგენილი იყო მსოფლიოს 7 სხვადასხვა ქვეყანაში გამართულ 7 საგამოფენო ღონისძიებაზე. ქვეყნის შიგნით მოეწყო 3 გამოფენა-დეგუსტაციის ღონისძიება.

გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!

დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა. 

 

მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო

ბოლო განახლება: 15.08.2022

მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები

 

წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი

ბოლო განახლება: 25.01.2019