მომსახურების ხარისხიანად და ეფექტურად წარმართვის მიზნით მომსახურების სათანადო სტანდარტების შემუშავება და დანერგვა; მომსახურების ხარისხის კონტროლის სისტემის შექმნა და განვითარება; ინფორმაციული ტექნოლოგიების ...
მომსახურების ხარისხიანად და ეფექტურად წარმართვის მიზნით მომსახურების სათანადო სტანდარტების შემუშავება და დანერგვა; მომსახურების ხარისხის კონტროლის სისტემის შექმნა და განვითარება; ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებით საინფორმაციო ბაზების გაუმჯობესება. მომხმარებელთა კმაყოფილების მაღალი მაჩვენებლების მიღწევა-შენარჩუნების მიზნით, მომხმარებელთა კმაყოფილების კვლევის პერიოდულად განხორციელების პრაქტიკის განვითარება;ბიზნეს პროცესების მონიტორინგის, კვლევისა და ოპტიმიზაციის სისტემების განვითარება;საქმის გაძღოლის თანამედროვე მეთოდების, კორპორატიული ეთიკისა და პროფესიული უნარების განვითარების მხარდამჭერი სისტემების დანერგვა;
გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!
დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა.
მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო
ბოლო განახლება: 15.08.2022
მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები.
წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი
ბოლო განახლება: 25.01.2019