Find program results

განსაკუთრებული საჭიროების მქონე ბავშვების საგანმანათლებლო და საცხოვრებელი პირობებით უზრუნველყოფა და ინკლუზიური განათლების განვითარება (32 02 05)

Allocated 92.41 c

Program implementer

საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს აპარატი

Program description

საჯარო სკოლებში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა განათლების ხარისხის გაუმჯობესებაზე ზრუნვა, მათთვის შესაბამისი გარემოს უზრუნველყოფა; ინკლუზიური განათლების მულტიდისციპლინური გუნდის ...

საჯარო სკოლებში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა განათლების ხარისხის გაუმჯობესებაზე ზრუნვა, მათთვის შესაბამისი გარემოს უზრუნველყოფა; ინკლუზიური განათლების მულტიდისციპლინური გუნდის სპეციალისტების მიერ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების შეფასება; საჯარო სკოლებისათვის დახმარებისა და კონსულტაციების გაწევა ინდივიდუალური სასწავლო გეგმებით მუშაობასთან დაკავშირებით; ინკლუზიური განათლების საკითხებში სპეციალური პედაგოგების გადამზადება; საჯარო სკოლების მოსწავლეების, სტუდენტებისა და სოციალურად დაუცველი, მზრუნველობამოკლებული, განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე, დევნილი, რეპატრირებული და ეთნიკური უმცირესობების წარმომადგენელი მოზარდების ინტეგრაციისა და სოციალიზაციის ხელშეწყობა, აგრეთვე სათემო აქტივობების დაგეგმვისა და განხორციელების გზით მათში საზოგადოებრივ საქმიანობაში ჩართვის სურვილის გაღვიძება; სპეციალური საგანმანათლებლო დაწესებულებების ბენეფიციარების უზრუნველყოფა სრული სახელმწიფო სადღეღამისო ან დღის მომსახურებით, სადაც ინდივიდუალური საჭიროებების, ასაკისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით მოხდება სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბენეფიციართა განვითარებაზე ზრუნვა.

ინკლუზიური განათლების პროცესის განვითარება და მონიტორინგი;საჯარო სკოლებში ინკლუზიური განათლების დანერგვის გაუმჯობესებული პროცესი, კერძოდ, სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისათვის სპეციალიზირებული ინვენტარი, ტექნიკა, განმავითარებელი თვალსაჩინოებები და სათამაშოებით აღჭურვილი რესურსოთახები; მულტიდისციპლინარული გუნდის მიერ შეფასებული სამასზე მეტი ბავშვის საგანმანათლებლო საჭიროება, ორასზე მეტი საჯარო სკოლის კონსულტაცია ინდივიდუალური სასწავლო გეგმებით მუშაობასთან დაკავშირებით; პროგრამაში ჩართულ მოზარდთა სოციალიზაცია და ინტეგრაცია; განათლების მიწოდებისა და ბავშვებზე ზრუნვის გაზრდილი ხარისხი სპეციალური პროფილის მქონე სკოლა - პანსიონებში, შეფასებული ყველა ჩასარიცხი ბავშვი, როგორც თბილისში, ასევე რეგიონებში;
·         ინკლუზიური განათლების მულტიდისციპლინურმა გუნდმა უზრუნველყო საქართველოს მასშტაბით სკოლებისათვის კვალიფიციური დახმარების გაწევა ინკლუზიური განათლების განვითარების საკითხებთან დაკავშირებით. ·         სპეციალური პროფილის სკოლა-პანსიონებში მოხდა ზრუნვა განათლების მიწოდებისა და ბავშვებზე ზრუნვის ხარისხის ამაღლებაზე. განხორციელდა აღნიშნულ დაწესებულებებში ჩასარიცხი ყველა ბავშვის შეფასება, როგორც თბილისში, ისე რეგიონებში; ·         ყველა საჭირო შემთხვევაში მულტიდისციპლინური გუნდის წევრების მიერ სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების დადგენის მიზნით შეფასდა სკოლის გამოსაშვები გამოცდებისათვის მეთორმეტეკლასელი და მეთერთმეტეკლასელი მოსწავლეები; ·         მულტიდისციპლინური გუნდის წევრები გადამზადნენ ფსიქოდიაგნოსტიკური ტესტების ჩატარებისა და ინტერპრეტაციის სწავლების საკითხებში; ·         სპეციალური საგანმანთლებლო დაწესებულებების ბენეფიციარები უზრუნველყოფილი იყვნენ სრული სახელმწიფო სადღეღამისო ან დღის მომსახურებით, სადაც ინდივიდუალური საჭიროებების, ასაკისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით მოხდა სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე ბენეფიციართა განვითარებაზე ზრუნვა; ·         იაშვილის სახელობის ბავშვთა საავადმყოფოში ხანგრძლივად ჰოსპიტალიზებულ ქრონიკული დაავადებების მქონე ბავშვებისათვის და რიგ საჯარო სკოლებში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისათვის ფუნქციონირებდა დამატებითი ადამიანური რესურსით, სპეციალიზებული ინვენტარით, ტექნიკით, განმავითარებელი თვალსაჩინოებებითა და სათამაშოებით აღჭურვილი ინტეგრირებული კლასები. ·         პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირები უზრუნველყოფილი იქნენ დამხმარე სპეციალისტების მომსახურებით.
ინკლუზიური განათლების ეფექტიანი განხორციელების მიზნით გადამზადებული სპეციალური მასწავლებლების გაზრდილი რაოდენობა ; სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისათვის შესაბამისი ინვენტარით და ტექნიკით აღჭურვილი საჯარო სკოლების რაოდენობა ; სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა, რომლებიც შეფასებული იქნებიან მულტიდისციპლინარული გუნდის მიერ ; სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების რაოდენობა, რომლებიც განათლებას საჯარო სკოლებში მიიღებენ
·         ინკლუზიური განათლების მულტიდისციპლინური გუნდის მიერ შეფასებულ მოსწავლეთა რიცხვი წინა წელთან შედარებით გაიზარდა 15%-ით; ·         პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში სწავლის გაგრძელების მიზნით იდენტიფიცირებულია 250 სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირი; ·         სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეთათვის შესაბამისი ადამიანური და ტექნიკური რესურსით აღჭურვილი ინტეგრირებული კლასების რაოდენობა წინა წელთან შედარებით გაიზარდა 3 ერთეულით; ·         პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში 60 სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე პირს გაეწია დახმარება.

Rotate your device!

Last Update: 15.08.2022