მოძებნე პროგრამის შედეგები

აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებათა განვითარება და ხელმისაწვდომობა (26 13)

გამოყოფილია 0 c

პროგრამის განმახორციელებლი

სსიპ - აღსრულების ეროვნული ბიურო

პროგრამის აღწერა და მიზანი

პროგრამა მოიცავს შემდეგ ძირითად მიმართულებებს: ...

პროგრამა მოიცავს შემდეგ ძირითად მიმართულებებს: აღსრულების ეროვნული ბიუროს მიერ განხორციელებული მომსახურებების შეუფერხებლად და უწყვეტად მიწოდების უზრუნველყოფა - შემოსული საქმეების ნაკადის ეფექტიანი მართვა, დაგროვებული საქმეების შემცირება, აღმასრულებლებისა და აღსრულების პოლიციელთა რიგებში ადამიანური რესურსის რაოდენობრივი ოპტიმიზაცია. თანამშრომელთა შესაბამისი კვალიფიკაციის უზრუნველყოფა. სააღსრულებო სისტემის მუშაობაზე საზოგადოებრივი ცნოებიერების ამაღლება არსებული მომსახურებების დახვეწასა და საზოგადოებისთვის საინტერესო ახალი მომსახურებების დანერგვის ტენდენციის შენარჩუნება. - ახალი სერვისების იმპლემენტაციაზე მსჯელობა და შესაბამისი რისკების და შესაძლებლობის გათვლა/ანალიზი. მოქალაქეთა ვალდებულებების ერთჯერად შემსუბუქების საკითხთა პროექტირება, რომელთა არსებული და პროგნოზირებადი მატერიალური მდგომარეობიდან გამომდინარე მოვალე ვერ შეძლებს ვალდებულების შესრულებას. ბიზნესპროცესების გაციფრულება. სააღსრულებო წარმოების პროცესში ელექტრონული მხადამჭერი სისტემების განვითარება

აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებები გაუმჯობესებულია, გამარტივებულია საწარმოო პროცესი და გაზრდილია მომსახურებების ხელმისაწვდომობა აღსრულების ეროვნული ბიუროს საკომუნიკაციო არხების გაძლიერება და საზოგადოების ინფორმირება ბიუროს მიერ გაწეული მომსახურებებისა და ძალისხმევების შესახებ რეგულარულად მიმდინარეობს არსებული სერვისების გაუმჯობესებასა და ახალი სერვისების იმპლემენტაციაზე ზრუნვა
·   გაუმჯობესდა აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებები, გამარტივდა საწარმოო პროცესი და გაიზარდა მომსახურებების ხელმისაწვდომობა; ·   გაძლიერდა აღსრულების ეროვნული ბიუროს საკომუნიკაციო არხები და საზოგადოება უკეთ არის ინფორმირებული ბიუროს მიერ გაწეული მომსახურებებისა და ძალისხმევების შესახებ; ·   რეგულარულად მიმდინარეობდა არსებული სერვისების გაუმჯობესებასა და ახალი სერვისების იმპლემენტაციაზე ზრუნვა;
1 საბაზისო მაჩვენებელი - 2014 - საქმეთა აღსრულებადობა შემოსულ სააღსრულებო საქმეებთან შედარებით 54%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით, 2017 წელს გაზრდა - 2%-ით, 2018 წელს – 2%-ით, 2019 წელს – 1%-ით (61%); ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 1% / საქმეთა ნაწილი სტატისტიკის შექმნისას გამორჩენილი შესაბამისი მონაცემების წარმდგენი პირების მიერ; შესაძლო რისკები - საქმეთა ნაკადების / შემოდინების მნიშვნელოვანი ზრდა 2 საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - მომხმარებელთა 54% ბიუროს მიიჩნევს გამჭვირვალე ორგანიზაციად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით; 2017 - 4%, 2018 – 2%, 2019 – 3% (65%); ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5% / გამოსაკითხი მომხარებლების რაოდენობრივი მაჩვენებელი არ აღემატება 1000 ადამიანს. სიმცირემ შეიძლება გამოიწვიოს ცდომილება; შესაძლო რისკები - მხარეთა პროაქტიული ინფორმირების ტემპის შემცირება სხვა პრიორიტეტების გამო 3 საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - მომხმარებელთა 75% ბიუროს მიიჩნევს სანდო ორგანიზაციად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით, 2017 წელს გაზრდა - 2%-ით, 2018 წელს – 2%-ით, 2019 წელს – 3%-ით (85%); ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5% / გამოსაკითხი მომხარებლების რაოდენობრივი მაჩვენებელი არ აღემატება 1000 ადამიანს. სიმცირემ შეიძლება გამოიწვიოს ცდომილება 4 საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - კრედიტორთა აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებებით კმაყოფილების დონის მაჩვენებელი 4.2 (4 ყველაზე მაღალი); მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 0,1 ნიშნულით (4,3); 2017 – 0,2 (4,5); ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 0,3 / გამოსაკითხი მომხარებლების რაოდენობრივი მაჩვენებელი არ აღემატება 1000 ადამიანს. სიმცირემ შეიძლება გამოიწვიოს ცდომილება; შესაძლო რისკები - საქმეთა ნაკადების / შემოდინების მნიშვნელოვანი ზრდა 5 საბაზისო მაჩვენებელი - 2015 წლის მანძილზე ხდება 1 მნიშვნელოვანი ახალი სერვისის პროექტირება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2019 წლის ბოლომდე ყოველწლიურად ხდება 3 სერვისის შესახებ პროექტის მომზადება და მომგებიანობის შემოწმება; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - ერთი და იგივე სერვისზე მსჯელობა, სერვისის მნიშვნელოვან მოდიფიცირებად მიჩნევა ისეთი ცვლილებას რაც რეალურად არ განსხვავდება არსებითად არსებულისგან ან წინა წელს შემოთავაზებულისგან; შესაძლო რისკები - მიმდინარე საქმეთა წარმოების ზრდა, ამ მიზეზით ადამიანური და მატერიალური რესურსი სხვა პრიორიტეტებზე კონცენტრირება
1.     საბაზისო მაჩვენებელი - 2014 - საქმეთა აღსრულებადობა შემოსულ სააღსრულებო საქმეებთან შედარებით 54%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით, 2017 წელს გაზრდა - 2%-ით, 2018 წელს – 2%-ით, 2019 წელს – 1%-ით (61%); მიღწეული მაჩვენებელი - საქმეთა აღსრულების მაჩვენებელმა შეადგინა 57%; 2.     საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - მომხმარებელთა 54% ბიუროს მიიჩნევს გამჭვირვალე ორგანიზაციად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით; 2017 - 4%, 2018 – 2%, 2019 – 3% (65%); მიღწეული მაჩვენებელი - მომხმარებელთა 61% მიიჩნევს აღსრულების ეროვნულ ბიუროს გამჭვირვალე ორგანიზაციად; 3.     საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - მომხმარებელთა 75% ბიუროს მიიჩნევს სანდო ორგანიზაციად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 2% ნიშნულით, 2017 წელს გაზრდა - 2%-ით, 2018 წელს – 2%-ით, 2019 წელს – 3%-ით (85%); მიღწეული მაჩვენებელი - მომხმარებელთა 86% მიიჩნევს აღსრულების ეროვნულ ბიუროს სანდო ორგანიზაციად; 4.     საბაზისო მაჩვენებელი - 2013 - კრედიტორთა აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებებით კმაყოფილების დონის მაჩვენებელი 4.2 (4 ყველაზე მაღალი); მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლისთვის გამიზნულია მოცემული შედეგის გაზრდა 0,1 ნიშნულით (4,3); 2017 – 0,2 (4,5); მიღწეული მაჩვენებელი - აღსრულების ეროვნული ბიუროს მომსახურებებით კმაყოფილების დონის მაჩვენებელია 4.4; 5.     საბაზისო მაჩვენებელი - 2015 წლის მანძილზე ხდება 1 მნიშვნელოვანი ახალი სერვისის პროექტირება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2019 წლის ბოლომდე ყოველწლიურად ხდება 3 სერვისის შესახებ პროექტის მომზადება და მომგებიანობის შემოწმება; მიღწეული მაჩვენებელი - განხორციელდა 3 სერვისის: სესხების მონიტორინგის, ბანკებთან ინფორმაციის ელექტრონულად გაცვლისა და ელექტრონული მაღაზიის პროექტირება;

გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!

დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა. 

 

მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო

ბოლო განახლება: 15.08.2022

მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები

 

წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი

ბოლო განახლება: 25.01.2019