მოძებნე პროგრამის შედეგები

გამოცდების ორგანიზება (32 04 01)

გამოყოფილია 109.5 c

პროგრამის განმახორციელებლი

სსიპ – შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი

პროგრამის აღწერა და მიზანი

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების კურსდამთავრებულთათვის სკოლის გამოსაშვები და ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩატარების ხელშეწყობა, საერთო სამაგისტრო გამოცდების, პროფესიული ტესტირებისა და მასწავლებლის გამოცდების ...

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების კურსდამთავრებულთათვის სკოლის გამოსაშვები და ერთიანი ეროვნული გამოცდების ჩატარების ხელშეწყობა, საერთო სამაგისტრო გამოცდების, პროფესიული ტესტირებისა და მასწავლებლის გამოცდების ჩატარება; საერთაშორისო კვლევების (შეფასების) განხორციელების უზრუნველყოფა; მოსწავლეთა და სტუდენტთა საერთაშორისო შეფასების უზრუნველყოფა;

განათლების შემდგომ საფეხურზე სწავლის გაგრძელების უფლების მოპოვება, მხოლოდ შესაბამისი ცოდნის მქონე პირებისათვის; გამოვლენილია კვალიფიციური მასწავლებლები.
·         სკოლის, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო გამოცდების, პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამებზე ჩარიცხვის მიზნით ტესტირების გზით გამოვლინდნენ და განათლების შემდგომ საფეხურზე სწავლის უფლება მოიპოვეს შესაბამისი ცოდნის მქონე პირებმა; ·         პრაქტიკოს მასწავლებელთა ზამთრის და ზაფხულის საგნის გამოცდებზე გამოვლინდა კვალიფიციური კადრები.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - სკოლის გამოსაშვები, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო, ასევე მასწავლებლის საგნის გამოცდებისა და პროფესიული ტესტირების მომზადებისა და ჩატარების ხარისხის საერთაშორისო სტანდარტებთან მიახლოება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სკოლის გამოსაშვები, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო, ასევე მასწავლებლის საგნის გამოცდებისა და პროფესიული ტესტირების მომზადებისა და ჩატარების ხარისხი პასუხობს საერთაშორისო სტანდარტებს 2 საბაზისო მაჩვენებელი - საერთაშორისო კვლევებში (შეფასებაში), როგორიცაა TIMSS, PISA, TALIS ჩართულია 6 ათასზე მეტი ბენეფიციარი; მიზნობრივი მაჩვენებელი - საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით საერთაშორისო კვლევებში (შეფასებაში), როგორიცაა TIMSS, PISA, TALIS ჩართული ბენეფიციარების რაოდენობის ზრდა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 17%; შესაძლო რისკები - მონაწილეთა ნაკლები ჩართულობა
1.       საბაზისო მაჩვენებელი - სკოლის გამოსაშვები, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო, ასევე მასწავლებლის საგნის გამოცდებისა და პროფესიული ტესტირების მომზადებისა და ჩატარების ხარისხის საერთაშორისო სტანდარტებთან მიახლოება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სკოლის გამოსაშვები, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო, ასევე მასწავლებლის საგნის გამოცდებისა და პროფესიული ტესტირების მომზადებისა და ჩატარების ხარისხი პასუხობს საერთაშორისო სტანდარტებს. მიღწეული - სკოლის გამოსაშვები, ერთიანი ეროვნული და საერთო სამაგისტრო, ასევე მასწავლებლის საგნის გამოცდებისა და პროფესიული ტესტირების მომზადებისა და ჩატარების ხარისხი პასუხობს საერთაშორისო სტანდარტებს; 2.       საბაზისო მაჩვენებელი - საერთაშორისო კვლევებში (შეფასებაში), როგორიცაა TIMSS, PISA, TALIS ჩართულია 6 ათასზე მეტი ბენეფიციარი; მიზნობრივი მაჩვენებელი - საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით საერთაშორისო კვლევებში (შეფასებაში), როგორიცაა TIMSS, PISA, TALIS ჩართული ბენეფიციარების რაოდენობის ზრდა; მიღწეული - საერთაშორისო კვლევებში (შეფასებაში), როგორიცაა TIMSS მონაწილეობა მიიღო 180 სკოლის დირექტორმა, 400-ზე მეტმა მასწავლებელმა, 5 000-მდე მოსწავლემ და 5 000-მდე მშობელმა, ხოლო PISA -ის კვლევებში მონაწილეობა მიიღო 220 სკოლის დირექტორმა, 6 000-მდე მოსწავლემ, 6 000-მდე მშობლემა და 255 მასწავლებელმა; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დასახულ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე TALIS 2018 საცდელი კვლევა განხორციელდა მიმდინარე წელს, ხოლო ძირითადი კვლევა ჩატარდება 2018 წელს.

გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!

დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა. 

 

მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო

ბოლო განახლება: 15.08.2022

მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები

 

წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი

ბოლო განახლება: 25.01.2019