Find program results

სრულყოფილი პრობაციის სისტემა (27 02)

Allocated 99.8 c

Program implementer

სსიპ - არასაპატიმრო სასჯელთა აღსრულებისა და პრობაციის ეროვნული სააგენტო

Program description

სსიპ - არასაპატიმრო სასჯელთა აღსრულებისა და პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობების განვითარება; ...

სსიპ - არასაპატიმრო სასჯელთა აღსრულებისა და პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობების განვითარება; სარეაბილიტაციო პროგრამების განხორციელება და მათში პრობაციონერების ჩართულობა; მსჯავრდებულთათვის სასჯელის სახედ - შინა პატიმრობის სრულყოფილი აღსრულება ელექტრონული მონიტორინგის სისტემის საშუალებით.

განვითარებულია პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობები; უზრუნველყოფილია პრობაციონერების ჩართულობა სხვადასხვა სახის სარეაბილიტაციო პროგრამებში, დანაშაულის პრევენციისა და მათ რესოციალიზაციის ხელშეწყობის მიზნით; დანერგილია ელექტრონული მონიტორინგის საშუალებებით შინა პატიმრობის ეფექტურად აღსრულება.
·      განვითარდა პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობები; ·      პრობაციონერები ჩართული არიან სავალდებულო და ნებაყოფლობითი მიმართულების სარეაბილიტაციო პროგრამებში, რაც ხელს უწყობს დანაშაულის პრევენციასა და მათ რესოციალიზაციას; შემუშავდა პირობით მსჯავრდებულთა რისკებისა და საჭიროებების შეფასების ახალი ინსტრუმენტი; ·      2018 წელს დაინერგა ელექტრონული მონიტორინგის საშუალებებით შინაპატიმრობის აღსრულება სრულწლოვანი მსჯავრდებულების მიმართ, ხოლო გაგრძელდა არასრულწლოვან მსჯავრდებულებთა მიმართ.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - განვითარებულია პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობები (აშენებულია ახალი ოფისები; უზურნველყოფილია საჭირო ინვენტარით, ვიდეოპაემნის სერვისი სრული დატვირთვი ფუნქციონირებს); პრობაციის ერთი ოფიცრის დატვირთვა საშუალოდ შეადგენს125 საქმეს. (პრაქტიკიდან გამომდინარე მიზანშეწონილია, რომ ერთი ოფიცირის დატვირთვა არ აღემატებოდეს 150 საქმეს); მიზნობრივი მაჩვენებელი - პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობების განვითარება შენარჩუნებულია; პრობაციის თითო ოფიცერზე დატვირთვა 150 საქმემდეა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - პრობაციონერთა რაოდენობის ზრდის შედეგად, დატვირთვა გადააჭარბებს 150 საქმეს; შესაძლო რისკები - პირობით მსჯავრდებულთა რაოდენობის ზრდა 2 საბაზისო მაჩვენებელი - 2016 წელს 1468 პირობით მსჯავრდებულს ესაჭიროებოდა რეაბილიტაციის პროცესში ფსიქოლოგის/სოციალური მუშაკის ჩართულობა. ამათგან, სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამა გაიარა 854-მა პირობით მსჯავრდებულმა (73 ქალი - 781 მამაკაცი). სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართული იყო პირობით მსჯავრდებულთა 6.23 %. 2017 წლის 9 თვეში რისკებისა და საჭიროებების მიხედვით შეფასდა 1390 პირობით მსჯავრდებული. ამათგან, სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამა გაიარა 592-მა პირობით მსჯავრდებულმა (64 ქალი - 528 მამაკაცი). პროფესიული გადამზადების და საგანმანათლებლო პროგრამებში ჩაერთო - 239, საზოგადოებრივ-კულტურულ ღონისძიებებში - 353, ხოლო დასაქმდა 80 პირობით მსჯავრდებული; სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართული იყო პირობით მსჯავრდებულთა 6,14%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართულია პირობით მსჯავრდებულთა საერთო რაოდენობის 7%; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 1-3% რისკებისა და საჭიროებების შეფასებიდან გამომდინარე, სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართულ პრობაციონერთა რაოდენობის ცვლილება; შესაძლო რისკები - პირობით მსჯავრდებულთა რეზისტენტულობა 3 საბაზისო მაჩვენებელი - არასრულწლოვან მსჯავრდებულთა მიმართ დანერგილია ელექტრონული მონიტორინგის საშუალებებით შინა პატიმრობის ეფექტურად აღსრულება. 2016 წელს პრობაციის ეროვნულ სააგენტოში აღსასრულებლად შემოვიდა შინაპატიმრობის 9 საქმე. შემუშავებული კანონპროექტი, რომლის მიხედვითაც შინაპატიმრობა, როგორც სასჯელის სახე გამოყენებული იქნება სრულწლოვანი მსჯავრდებულების მიმართაც. 2017 წლის 9 თვეში პრობაციის ეროვნულ სააგენტოში აღსასრულებლად შემოსულია შინაპატიმრობის 31 საქმე; მიზნობრივი მაჩვენებელი - უზრუნველყოფილია შინა პატიმრობის აღსრულების ელექტრონული მონიტორინგის გამართულად ფუნქციონირება; შესაძლო რისკები - სრულწლოვანი მსჯავრდებულების მიმართ შინაპატიმრობის გამოყენებისთვის საჭირო საკანონმდებლო ცვლილებაზე უარი საკანონმდებლო ორგანოს მიერ
1.   დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - განვითარებულია პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობები (აშენებულია ახალი ოფისები; უზრუნველყოფილია საჭირო ინვენტარით, ვიდეოპაემნის სერვისი სრული დატვირთვით ფუნქციონირებს); პრობაციის ერთი ოფიცრის დატვირთვა საშუალოდ შეადგენს 125 საქმეს. (პრაქტიკიდან გამომდინარე მიზანშეწონილია, რომ ერთი ოფიცირის დატვირთვა არ აღემატებოდეს 150 საქმეს); დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - პრობაციის ეროვნული სააგენტოს ადმინისტრაციული შესაძლებლობების განვითარება შენარჩუნებულია; პრობაციის თითო ოფიცერზე დატვირთვა 150 საქმემდეა; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - ვიდეოპაემნის სერვისი ფუნქციონირებს 10 პრობაციის ბიუროს ოფისსა და 7 პენიტენციურ დაწესებულებაში; თავისუფლების შეზღუდვის დაწესებულება ლიკვიდირებულია; პრობაციის თითო ოფიცერზე დატვირთვა 126 საქმეს წარმოადგენს. 2.   დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - 2016 წელს 1468 პირობით მსჯავრდებულს ესაჭიროებოდა რეაბილიტაციის პროცესში ფსიქოლოგის/სოციალური მუშაკის ჩართულობა. ამათგან, სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამა გაიარა 854-მა პირობით მსჯავრდებულმა (73 ქალი - 781 მამაკაცი). სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართული იყო პირობით მსჯავრდებულთა 6.23 %. 2017 წლის 9 თვეში რისკებისა და საჭიროებების მიხედვით შეფასდა 1390 პირობით მსჯავრდებული. ამათგან, სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამა გაიარა 592-მა პირობით მსჯავრდებულმა (64 ქალი - 528 მამაკაცი). პროფესიული გადამზადების და საგანმანათლებლო პროგრამებში ჩაერთო - 239, საზოგადოებრივ-კულტურულ ღონისძიებებში - 353, ხოლო დასაქმდა 80 პირობით მსჯავრდებული; სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართული იყო პირობით მსჯავრდებულთა 6,14%; დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამებში ჩართულია პირობით მსჯავრდებულთა საერთო რაოდენობის 7%; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - 2018 წელს სავალდებულო სარეაბილიტაციო პროგრამა გაიარა 1 138-მა (70 ქალი, 1 068 კაცი) პირობით მსჯავრდებულმა, რაც პრობაციონერთა საერთო რაოდენობის (20 340) 5.59%-ია. 3.   დაგეგმილი საბაზისო მაჩვენებელი - არასრულწლოვან მსჯავრდებულთა მიმართ დანერგილია ელექტრონული მონიტორინგის საშუალებებით შინა პატიმრობის ეფექტურად აღსრულება. 2016 წელს პრობაციის ეროვნულ სააგენტოში აღსასრულებლად შემოვიდა შინაპატიმრობის 9 საქმე. შემუშავებული კანონპროექტი, რომლის მიხედვითაც შინაპატიმრობა, როგორც სასჯელის სახე გამოყენებული იქნება სრულწლოვანი მსჯავრდებულების მიმართაც. 2017 წლის 9 თვეში პრობაციის ეროვნულ სააგენტოში აღსასრულებლად შემოსულია შინაპატიმრობის 31 საქმე; დაგეგმილი მიზნობრივი მაჩვენებელი - უზრუნველყოფილია შინა პატიმრობის აღსრულების ელექტრონული მონიტორინგის გამართულად ფუნქციონირება; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - 2018 წელს პრობაციის ეროვნულ სააგენტოში აღსასრულებლად შემოვიდა სრულწლოვან მსჯავრდებულთა შინაპატიმრობის 73 საქმე, ხოლო არასრულწლოვნების 13 საქმე. პირობით მსჯავრდებულთა მიმართ დანერგილი ელექტრონული მონიტორინგის საშუალებებით შინაპატიმრობის ეფექტურად აღსრულება შენარჩუნებულია.

Rotate your device!