Find program results

სსიპ -საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო (24 11)

Allocated 0 c

Program implementer

სსიპ - საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო

Program description

საქართველოს დროშით მცურავი სავაჭრო ფლოტის და საქართველოს ნავსადგურების საზღვაო უსაფრთხოების და უშიშროების უზრუნველყოფა; ...

საქართველოს დროშით მცურავი სავაჭრო ფლოტის და საქართველოს ნავსადგურების საზღვაო უსაფრთხოების და უშიშროების უზრუნველყოფა; ზღვაზე ძებნა-გადარჩენის ოპერაციების წარმოება; მეზღვაურთა მომზადებისა და სერტიფიცირების სისტემის გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა; საკანონმდებლო ცვლილებების მომზადება

საქართველოს საზღვაო კანონმდებლობის დახვეწა და საერთაშორისო სტანდარტებთან უფრო მეტად დაახლოება; უსაფრთხო ნაოსნობა საქართველოს ნავსადგურებსა და ტერიტორიულ წყლებში; მაღალკვალიფიციური ქართველ მეზღვაურებზე მოთხოვნის გაზრდა; გამართული საზღვაო კანონმდებლობა
·      დაიხვეწა საზღვაო კანონმდებლობა, კერძოდ: ü  ინიცირებულ იქნა „სარეგისტრაციო მოსაკრებლებლების შესახებ“ საქართველოს კანონში და „შრომითი მიგრაციის შესახებ“ საქართველოს კანონში ცვლილების შეტანის კანონპროექტები; ü  ასოცირების ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულებების შესრულების მიზნით დაინერგა: „ნავსადგურის სახელმწიფო კონტროლის თაობაზე“ 2009 წლის 23 აპრილის ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2009/16/EC დირექტივა; 2003 წლის 14 აპრილის ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2003/25/EC დირექტივა „სამგზავრო გემების სტაბილურობის სპეციფიკური მოთხოვნების შესახებ“; 2002 წლის 27 ივნისის ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002/59/EC დირექტივა; ü  შემდგომი რატიფიცირების მიზნით გადაითარგმნა შემდეგი კონვენციები: „ზღვით მგზავრების გადაყვანისა და ბარგის გადაზიდვის შესახებ“ საერთაშორისო კონვენცია; „სატვირთო მარკის 1966 წლის საერთაშორისო კონვენციასთან დაკავშირებული 1988 წლის პროტოკოლი”; „გემებზე მავნე დაბინძურების საწინააღმდეგო სისტემის კონტროლის შესახებ“ კონვენცია, 2001 წ.; „საზღვაო შრომის კონვენცია, 2001“; ü  ევროკავშირის მიერ დაფინანსებული პროექტის TRACECA საზღვაო უსაფრთხოება და უშიშროება II-ის ფარგლებში, 2015-2016 წლებში შემუშავდა საზღვაო შრომის კონვენციიდან გამომდინარე საქართველოს კანონის პროექტი „მეზღვაურთა დასაქმების შესახებ“ (ინგლისურ ენაზე) ·      განხორციელებული ცვლილების საფუძველზე დარეგისტრირდა საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული ხუთი იახტა და ერთი კატარღა და შიდა ნაოსნობაში ჩართული 300-მდე ახალი მცურავი საშუალება; ·      გაიზარდა მოთხოვნა მაღალკვალიფიციურ ქართველ მეზღვაურებზე; ·      საკრუინგო კომპანიების მიერ მოწოდებული მონაცემების საფუძველზე, 2015 წელთან შედარებით 2016 წელს გამოიკვეთა 8%-იანი ქართველი მეზღვაურების დასაქმების ზრდა. 2015 წელთან შდარებით დასაქმდა 400 მეტი მეზღვაური.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - სერთიფიცირებული მეზღვაურების რაოდენობა - 60%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სერთიფიცირებული მეზღვაურების რაოდენობა 2016- 2019 წლებში სავარაუდოდ გაიზრდება 21%-30 %-ით და შეადგენს 90%-ს; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5-10%
1.    საბაზისო მაჩვენებელი - სერთიფიცირებული მეზღვაურების რაოდენობა - 60%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სერთიფიცირებული მეზღვაურების რაოდენობა 2016- 2019 წლებში სავარაუდოდ გაიზრდება 21%-30 %-ით და შეადგენს 90%-ს; მიღწეული მაჩვენებელი - სერთიფიცირებული მეზღვაურების რაოდენობა 2016 წლის განმავლობაში გაიზარდა 1 005-ერთეულით, რაც წარმოადგენს 11%-იან ზრდას 2015 წელთან მიმართებაში.

Rotate your device!

Last Update: 15.08.2022