Find program results

საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს მომსახურებათა განვითარება და ხელმისაწვდომობა (26 12)

Allocated 1098970 c

Program implementer

სსიპ - საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო

Program description

საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს მიერ განსახორციელებელი პროგრამები მომსახურების ხარისხის განვითარებას ემსახურება, რაც უზრუნველყოფს თითოეული მომხმარებლისთვის პროცედურების გამარტივებას სწრაფი, ინოვაციური, ...

საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს მიერ განსახორციელებელი პროგრამები მომსახურების ხარისხის განვითარებას ემსახურება, რაც უზრუნველყოფს თითოეული მომხმარებლისთვის პროცედურების გამარტივებას სწრაფი, ინოვაციური, მრავალფეროვანი სერვისების მიწოდებით. სსიპ „საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო“, როგორც ბიზნესისა და ქონების რეგისტრაციის განმახორციელებელი სუბიექტი, წამყვანი მმართველობითი ფუნქციის მქონე ორგანო ქვეყანაში სტაბილური საკორპორაციო ურთიერთობებისა და ჯანსაღი ბიზნესგარემოს დამკვიდრებისთვის განსაზღვრავს რამოდენიმე ძირითად მიმართულებას, ესენია: ეროვნულ–გეოდეზიური საფუძვლების შექმნა, რაც გულისხმობს გეოდეზიური პუნქტების კოორდინატებისა და სიმაღლეების განსაზღვრას ახალ სახელმწიფო სისტემაში. საჭიროა ჩატარდეს შემდეგი ტიპის სამუშაოები: ძველსა და ახალ სახელმწიფო კოორდინატთა სისტემებს შორის ურთიერთდამოკიდებულების განსაზღვრა, სიმაღლური სანიველირო რეპერების მოკვლევა, ჩატარებული სანიველირო სვლების პირველადი დამუშავება და საბოლოო გაწონასწორება გრავიმეტრიულ მონაცემებზე დაყრდნობით. ახალი ციფრული ტოპოგრაფიული რუკების შექმნის მიზნით შედგება სამუშაოების ტექნიკური პროექტი, პრობლემური არეალების შერჩევა, გამოკვლევა და საჭირო ღონისძიებების დაგეგმვა, სახელმწიფო ამზომველების ქსელის ფორმირება, მიწის ნაკვეთების აზომვების განხორციელება „GEO-CORS“-ის (მუდმივმოქმედი საინფორმაციო სისტემა საქართველოში) გამოყენებით. აღნიშნული სისტემა შესაძლებელს ხდის მიწის აზომვას დაჩქარებული მეთოდითა და გაცილებით იაფი აღჭურვილობით, რაც, თავის მხრივ, ხელს შეუწყობს უძრავი ქონების ბაზარზე მოქმედი საამზომველო კომპანიების ბიზნესის წარმოების განვითარებას. საქართველოს ტერიტორია უნდა დაიფაროს ახალი, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისი მონაცემებით. განახლებული ციფრული ტოპოგრაფიული რუკები ერთ-ერთი მთავარი საფუძველია ადგილმდებარეობის დეტალური შესწავლისთვის, დასახლებული პუნქტების შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, საავტომობილო და სარკინიგზო გზების, სამელიორაციო სისტემების, ელექტრო გადამცემი ხაზებისა და სხვადასხვა სახის საქროექტო საძიებო სამუშაოების განსახორციელებლად. საჭიროა შეიქმნას ტერიტორიების ახალი ციფრული ქართულენოვანი ტოპოგრაფიული რუკები. აუცილებელია საჯარო რეესტრის IT ინფრასტრუქტურის სრულყოფა, როგორც არსებული ელექტრონული სერვისების უწყვეტად და სწრაფად მომსახურება, ასევე სამომავლო მზარდი დატვირთვებისთვის ინფრასტრუქტურის გაფართოება. ერთ–ერთ ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს ძველი მასალების დამუშავება, დიგიტალიზება, აღრიცხვა, სისტემატიზაცია. რეგისტრაციის ელექტრონული სისტემის ამოქმედებამდე წარმოებული ქაღალდის დოკუმენტაცია საჭიროებს დამუშავებას, დასკანირებას და ცენტრალიზებული ელექტრონული არქივის შექმნას, სისტემატიზაციას, ციფრულ ფორმატში გადატანასა და ამ გზით მათი ხელმისაწვდომობის უზრუნველყოფას. სააგენტოს მიერ დაგეგმილია რეგიონებში არსებულ ქონებაზე უფლებათა რეესტრის მონაცემთა შესაბამის ელექტრონულ პროგრამაში დამუშავება/განახლება და დასკანირება, რისთვისაც საჭიროა რეგიონებში საძიებო ბაზების გარეშე არსებული აღნიშნული საარქივო დოკუმენტების აღწერა, საძიებო ბაზების შედგენა და თბილისში გადმოტანა დამუშავება/დასკანირებისთვის. საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოს ტერიტორიულ სამსახურებში არსებული არაძებნადი ყველა სახის მოქალაქეთა საკუთრების უფლების დამადასტურებელი დოკუმენტების ერთად თავმოყრა, შესაბამის ელექტრონულ პროგრამაში აღწერა, საძიებო კატალოგის შედგენა, დიგიტალიზება და ეფექტურად დაცვის უზრუნველყოფა განაპირობებს საკუთრების უფლების დასაცავად მაღალი სტანდარტების დანერგვას და საჯარო რეესტრის მონაცემთა უტყუარობის უზრუნველყოფას, სარეგისტრაციო/საინფორმაციო მომსახურების განხორციელებისა და საჯარო ინფორმაციაზე წვდომის გამარტივებას, ცენტრალიზებულ და მოწესრიგებულ არქივს. მეწარმეთა და მეწარმეთა და არასამეწარმეო (არაკომერციული) იურიდიული პირების რეესტრში რეგისტრაციას დაქვემდებარებული იურიდიული პირების სარეგისტრაციო დოკუმენტაციის აღრიცხვა-სისტემატიზაცია; საქმიანობის რეესტრის შექმნა და შესაბამისად სტატისტიკური მონაცემების არსებობა; ბიზნესის პირველადი ელექტრონული რეგისტრაციის დანერგვა და მოქალაქეზე მორგებული, გამარტივებული მომსახურება; საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტოსთვის ერთ–ერთი უმნიშვნელოვანესი ამოცანაა ეროვნულ სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურის შექმნა და განვითარება. სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურა არის ქვეყნის მართვის პროცესის გაუმჯობესების მსოფლიოში აპრობირებული ტექნოლოგიური საშუალება, რომლის შექმნა საქართველოში, მისი რთული ფიზიკურ-გეოგრაფიული, სოციალური, ეკონომიკური, გეოპოლიტიკური და სხვა გარემოებებიდან გამომდინარე, კიდევ უფრო აქტუალური ხდება.მისი, როგორც საინფორმაციო ქსელურ–ანალიტიკური სისტემის მთავარი პრინციპია მონაცემების გახსნილი, დეცენტრალიზებული, მაგრამ კოორდინირებული მართვა, რომელიც ორიენტირებულია მრავალფუნქციურ მოხმარებაზე და გაზიარებაზე.

ზუსტი გეოდეზიურ–კარტოგრაფიული საფუძვლების შექმნა; სრულყოფილი სარეგისტრაციო მონაცემთა ბაზები; ერთიან საძიებო სისტემაში კონსოლიდირებული დოკუმენტები; დიგიტალიზებული დოკუმენტების მოხერხებული, მოქნილი საძიებო სისტემა; ცენტრალიზებული და მოწესრიგებული არქივი მოქნილი საძიებო სისტემით; საქართველოში ჩამოყალიბდება სამთავრობო გეოსაინფორმაციო სისტემა – ეროვნული სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურა (NSDI), რომელიც იფუნქციონირებს სამთავრობო, დარგობრივ და მუნიციპალურ დონეებზე.
·   განხორციელდა სანიველირე ქსელის რეკოგნოსტირება, აეროგადაღებისთვის საკონტროლო წერტილების შერჩევა, მარკირება და, საჭიროების შემთხვევაში, ადგილზე დამაგრება; საინფორმაციო აბრების მომზადება; GEO-CORS სისტემის მონტაჟი, ახალი სანიველირე კედლის, გრუნტისა და კლდის ნიშნულების დამაგრება, არსებული სანიველირე ნიშნულების აღდგენა. შეიქმნა ციფრული ორთოფოტოგეგმები; ·   დასკანერდა და დაარქივდა ძველი სარეგისტრაციო მასალები; დასრულდა ინდივიდუალურ მეწარმეთა სარეგისტრაციო დოკუმენტაციის სისტემატიზაცია და ელექტრონულ მონაცემთა ბაზებში არქივირება; განხორციელდა იურიდიული პირების სარეგისტრაციო დოკუმენტაციის აღრიცხვა-სისტემატიზაცია; დასრულდა ტექნიკური აღრიცხვის არქივის დიგიტალიზაცია; აღიწერა უძრავ ნივთებზე უფლებათა რეესტრში დაცული სარეგისტრაციო დოკუმენტაცია; ·   მომზადდა ეროვნული სივრცითი მონაცემების მარეგულირებელი საკანონმდებლო ბაზა, სტანდარტი და ტექნიკური სპეციფიკაცია.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - სანიველირე ქსელის მდგომარეობა დღეისათვის –70% განადგურებული ინფრასტრუქტურა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წელს მოხდება დაზიანებული ან განადგურებული ნიშნულების დამატება და ინფრასტრუქტურის აღდგენა - შესრულდება სამუშაოს 20%. 2017 წელს პროცესი გაგრძელება, შესრულდება აღდგენითი სამუშაოების დამატებით 30%. 2018 წელი – ჩატარდება აზომვითი სამუშაოების 50%, 2019 წელი– დამატებით ჩატარდება აზომვითი სამუშაოები 50%; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 5%; შესაძლო რისკები - რთული მეტეოროლოგიური პირობები, ტენდერში მონაწილე კომპანიებში კვალიფიციური კადრების უკმარისობა 2 საბაზისო მაჩვენებელი - მუდმივმოქმედი სარეფერენციო სისტემა მოძველებული პროგრამული უზრუნველყოფით, 7–12 სატელიტიდან სიგნალის მიღება ერთდროულად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წელს მოხდება პროგრამული უზრუნველყოფის განახლება ეფექტიანობის გაზრდის მიზნით, ევროპულ და ჩინურ სატელიტების სისტემებთან ადაპტირება 15 და მეტი სატელიტიდან სიგნალის მიღება; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - +/- 3 სატელიტი 3 საბაზისო მაჩვენებელი - ქვეყნის ძირითადი ტერიტორია დაფარულია მოძველებული არაკორექტული მონაცემებით, 9000 კვ. კმ დაიფარა თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად 2014 წლის აერო გადაღებით; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ქვეყნის ტერიტორიის სრული დაფარვა ახალი მონაცემებით თანამედროვე სტანდარტების დაცვით მინიმუმ 40 000 კვ.კმ. 2016 წელს მოხდება აერო–გადაღება 40 000 კვ.კმ. , 1000 კვ.კმ-ის ლაზერული ტექნოლოგიით გადაღება. 2017 წელს - მიღებული მონაცემების დამუშავება, ორთო ფოტოსა და სიმაღლური მოდელის შექმნა. 2018 წელს - 9 000 კვ.კმ. აერო–გადაღება, მოძველებული მონაცემების განახლება ევრო სტანდარტების მიხედვით; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 3% 4 საბაზისო მაჩვენებელი - ძველი, საბჭოთა კავშირის პერიოდში შექმნილი რუსულენოვანი რუკები, 2006 წელს შექმნილი 50000–იანი მასშტაბის ქართულენოვანი ციფრული რუკა, შექმნილია ტერიტორიის 5%–თვის, საბჭოთა კავშირის პერიოდის 1:25 000 მასშტაბის რუკები საქართველო– თურქეთის საზღვარის მონაკვეთზე. საქართველო–სომხეთისა და საქართველო– აზერბაიჯანის საზღვრების მიმდებარე ტერიტორიებისთვის შექმნილი 10 000 მასშტაბის ციფრული ქართულენოვანი ტოპოგრაფიული რუკა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - შეიქმნება საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი ახალი ქართულენოვანი ციფრული კარტოგრაფიული მასალა 2016–2019 წლებში, შეიქმნება საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი ახალი ქართულენოვანი ციფრული კარტოგრაფიული მასალა სამთავრობო სტრუქტურების მოთხოვნის შესაბამისად. ყოველწლიურად სავარაუდოდ 4-5 ათასი კვ.კმ დაფარვა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 3%; შესაძლო რისკები - კვალიფიციური კადრების უკმარისობა, განხორციელდება სამთავრობო სტრუქტურების მოთხოვნის შესაბამისად 5 საბაზისო მაჩვენებელი - 64 ტერიტორიული სარეგისტრაციო სამსახურის დოკუმენტაციიდან დამუშავებულია 40 რაიონი: 24 რაიონი დაარქივებულია სრულად, ხოლო 16 რაიონი - ნაწილობრივ. დასაარქივებელია 24 ტერიტორიული სარეგისტრაციო სამსახურის მიერ რეგისტრირებული უფლებები (საერთო მასალის 46%); მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2015 წლის ბოლომდე დამუშავდება - 2 833 ბაინდერი; 2016 წელს დამუშავდება - 19 856 ბაინდერი; 2017 წლის მარტამდე დამუშავდება - 3272 ბაინდერი; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 3% (დასამუშავებელი მასალის რაოდენობის გაზრდა/შემცირება); შესაძლო რისკები - პროექტიდან საკადრო რესურსის გადინება 6 საბაზისო მაჩვენებელი - ბიზნესის პირველად რეგისტრაციას საფუძვლად ედება დოკუმენტის ქაღალდის ვერსია. ინდივიდუალურ მეწარმეთა არქივის 6448 ბაინდერიდან დაარქივებულია 4803 ბაინდერი; დასაარქივებელია-1 645 ბაინდერი; იურიდიული პირების არქივის 109 350 საქმიდან დაარქივებულია 1300 საქმე; არ არსებობს საქმიანობის რეესტრი, გარდა სურსათის ან ცხოველის საკვების წარმოება /რეალიზაციასთან და საზღვარგარეთ შრომით მოწყობასთნ დაკავშირებული საქმიანობისა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ბიზნესის პირველადი რეგისტრაციის ეტაპობრივად, სრულად ელექტრონულ ფორმატში გადაყვანა. 2016წ.-ინდივიდუალურ მეწარმეთა არქივის 1645 ბაინდერის დაარქივება; 2016წ.-იურიდიულ პირთა 13 970 საქმის დაარქივება; 2017წ.-იურიდიულ პირთა 43 280 საქმის დაარქივება; 2018წ.-იურიდიულ პირთა 43 280 საქმის დაარქივება; 2019წ.-იურიდიულ პირთა 7 520 საქმის დაარქივება; საქმიანობის რეესტრის ფორმირება და შესაბამისად სტატისტიკურ მონაცემთა არსებობა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 3% (დასამუშავებელი მასალის რაოდენობის გაზრდა/შემცირება); შესაძლო რისკები - არააქტიური რეგისტრირებული სუბიეტების მიერ მოთხოვნის არარსებობა. პროექტის ხანმოკლე ვადებიდან გამომდინარე, სათანადო ადამიანური რესურსის საჭირო რაოდენობის სტაბილურად შენარჩუნების სირთულეები 7 საბაზისო მაჩვენებელი - პროექტის დაწყებამდე საჯარო რეესტრის ტერიტორიულ სარეგისტრაციო სამსახურებში არსებული დოკუმენტაცია აღუწერავი, სხვადასხვა ადგილას გაფანტული და ნაკლებად დაცული იყო. საჯარო რეესტრის სარეგისტრაციო დოკუმენტაცია 2015 წლის ბოლოს თბილისში სრულად არის თავმოყრილი და 80 % ელექტრონულ პროგრამაშია აღწერილი. საჯარო რეესტრის ეროვნულმა სააგენტომ 2013 წლის ბოლოს ტექნიკური აღრიცხვის არქივის ცენტრალიზების პროექტი დაასრულა. მიმდინარეობს სკანირების პროცესი. ტექნიკური აღრიცხვის არქივი შედგება 22000 არასტანდარტული ბაინდერისგან. 2015 წლის მდგომარეობით 13500 ბაინდერი დასკანერებულია; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლის ოქტომბრამდე სარეგისტრაციო დოკუმენტაციის ელექტრონულ ბაზაში აღწერა და დოკუმენტების ელექტრონული საძიებო კატალოგის შედგენა დასრულდება. 2016 წლის ივნისამდე ტექნიკური აღრიცხვის არქივის სკანირება დასრულდება; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 2% (დასამუშავებელი მასალის რაოდენობის გაზრდა/შემცირება); შესაძლო რისკები - პროექტის ხანმოკლე ვადებიდან გამომდინარე, სათანადო ადამიანური რესურსის საჭირო რაოდენობის სტაბილურად შენარჩუნების სირთულეები 8 საბაზისო მაჩვენებელი - სივრცითი მონაცემების წარმოების, მათზე წვდომისა და გამოყენების ერთიანი სისტემის არარსებობა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სივრცითი ინფორმაციის სფეროს რეგულირება შესაბამისი საკანონმდებლო ბაზით; სივრცითი მონაცემების და მეტამონაცემების ციფრულ ფორმატში წარმოების სისტემატიზაცია და სტანდარტიზაცია; სივრცითი მონაცემების მარტივად გაცვლა და მათზე თავისუფალი ხელმისაწვდომობა სამთავრობო, დარგობრივ და მუნიციპალურ დონეზე; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - ცდომილების ალბათობა პირდაპირ პროპორციულია გაწერილ შესაძლო რისკების არსებობაზე და რთულია მათი რიცხობრივ მაჩვენებელში ასახვა
საბაზისო მაჩვენებელი - სანიველირე ქსელის მდგომარეობა დღეისათვის –70% განადგურებული ინფრასტრუქტურა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წელს მოხდება დაზიანებული ან განადგურებული ნიშნულების დამატება და ინფრასტრუქტურის აღდგენა - შესრულდება სამუშაოს 20%. 2017 წელს პროცესი გაგრძელება, შესრულდება აღდგენითი სამუშაოების დამატებით 30%. 2018 წელი – ჩატარდება აზომვითი სამუშაოების 50%, 2019 წელი– დამატებით ჩატარდება აზომვითი სამუშაოები 50%; მიღწეული მაჩვენებელი - 2016 წელს განხორციელდა დაზიანებული ან განადგურებული ნიშნულების დამატება და ინფრასტრუქტურის აღდგენა − შესრულდა სამუშაოს 20%; საბაზისო მაჩვენებელი - მუდმივმოქმედი სარეფერენციო სისტემა მოძველებული პროგრამული უზრუნველყოფით, 7–12 სატელიტიდან სიგნალის მიღება ერთდროულად; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წელს მოხდება პროგრამული უზრუნველყოფის განახლება ეფექტიანობის გაზრდის მიზნით, ევროპულ და ჩინურ სატელიტების სისტემებთან ადაპტირება 15 და მეტი სატელიტიდან სიგნალის მიღება; მიღწეული მაჩვენებელი - არ შესრულდა; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - 2016 წელს ნორვეგიის კარტოგრაფიის ორგანოსთან (STATENS KARTVERK) 2015 წელს დაწყებული პროექტის ფარგლებში მიმდინარეობდა მოლაპარაკება, რათა სააგენტოს მხრიდან დაზოგილიყო პროგრამული განახლების ხარჯები და მითითებული პროექტის ფარგლებში მომხდარიყო შესაბამისი შესყიდვა. მოლაპარაკებების შედეგად, „ლეიკას“ პროგრამის განახლების შესყიდვამ გადაიწია 2017 წელს. შესაბამისად, პროგრამული განახლებისთვის გათვლილი თანხები მიმართულ იქნა სააგენტოს საჭიროების და პრიორიტეტების შეუფერხებლად დაფინანსებაზე. 1.საბაზისო მაჩვენებელი - ქვეყნის ძირითადი ტერიტორია დაფარულია მოძველებული არაკორექტული მონაცემებით, 9000 კვ. კმ დაიფარა თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისად 2014 წლის აერო გადაღებით; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ქვეყნის ტერიტორიის სრული დაფარვა ახალი მონაცემებით თანამედროვე სტანდარტების დაცვით მინიმუმ 40 000 კვ.კმ. 2016 წელს მოხდება აერო–გადაღება 40 000 კვ.კმ. , 1000 კვ.კმ-ის ლაზერული ტექნოლოგიით გადაღება. 2017 წელს - მიღებული მონაცემების დამუშავება, ორთო ფოტოსა და სიმაღლური მოდელის შექმნა. 2018 წელს - 9 000 კვ.კმ. აერო–გადაღება, მოძველებული მონაცემების განახლება ევრო სტანდარტების მიხედვით; მიღწეული მაჩვენებელი - აეროგადაღება განხორციელდა 18 743 კვ. კმ-ზე; 5 100 კვ. კმ-ზე შეიქმნა ციფრული ორთოფოტოგეგმები; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - აეროგადაღების ტექნიკურ სპეციფიკაციაში მითითებული მეტეოროლოგიური პირობების არარსებობის გამო  2016 წელს აეროგადაღება ნაწილობრივ, ხოლო ლაზერული ტექნოლოგიით გადაღება საერთოდ არ განხორციელდა; 2.საბაზისო მაჩვენებელი - ძველი, საბჭოთა კავშირის პერიოდში შექმნილი რუსულენოვანი რუკები, 2006 წელს შექმნილი 50000–იანი მასშტაბის ქართულენოვანი ციფრული რუკა, შექმნილია ტერიტორიის 5%–თვის, საბჭოთა კავშირის პერიოდის 1:25 000 მასშტაბის რუკები საქართველო– თურქეთის საზღვარის მონაკვეთზე. საქართველო–სომხეთისა და საქართველო– აზერბაიჯანის საზღვრების მიმდებარე ტერიტორიებისთვის შექმნილი 10 000 მასშტაბის ციფრული ქართულენოვანი ტოპოგრაფიული რუკა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - შეიქმნება საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი ახალი ქართულენოვანი ციფრული კარტოგრაფიული მასალა 2016–2019 წლებში, შეიქმნება საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი ახალი ქართულენოვანი ციფრული კარტოგრაფიული მასალა სამთავრობო სტრუქტურების მოთხოვნის შესაბამისად. ყოველწლიურად სავარაუდოდ 4-5 ათასი კვ.კმ დაფარვა; მიღწეული მაჩვენებელი - დასახლებული ტერიტორიებისთვის შეიქმნა ციფრული კარტოგრაფიული მასალა 2000 კვ. კმ ფოტოგრამმეტრიული მეთოდით; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - შესაბამისი მეტეოროლოგიური პირობების არარსებობის გამო ვერ განხორციელდა 4-5 ათასი კვ. კმ დაფარვა. 3.საბაზისო მაჩვენებელი - 64 ტერიტორიული სარეგისტრაციო სამსახურის დოკუმენტაციიდან დამუშავებულია 40 რაიონი: 24 რაიონი დაარქივებულია სრულად, ხოლო 16 რაიონი - ნაწილობრივ. დასაარქივებელია 24 ტერიტორიული სარეგისტრაციო სამსახურის მიერ რეგისტრირებული უფლებები (საერთო მასალის 46%); მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2015 წლის ბოლომდე დამუშავდება - 2 833 ბაინდერი; 2016 წელს დამუშავდება - 19 856 ბაინდერი; 2017 წლის მარტამდე დამუშავდება - 3272 ბაინდერი; მიღწეული მაჩვენებელი - 2016 წელს დამუშავდა 10 165 საქაღალდე. ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - 2016 წლის მიწის რეფორმის პროექტის განსახორციელებლად მონაცემთა დამუშავებისა და განახლების სამსახურიდან (2016 წლის აგვისტოდან) რეგისტრაციის სამსახურში გადაყვანილ იქნა 59 თანამშრომელი; გარდა ამისა, 2016 წლის სექტემბერში განხორციელდა ახალი კადრების აყვანა 43 თანამშრომლის რაოდენობით, რომელთაც 3 თვის განმავლობაში ჩაუტარდათ ტრენინგი. შესაბამისად, ვერ მოხერხდა დაგეგმილი ოდენობით მასალის დამუშავება; 4.საბაზისო მაჩვენებელი - ბიზნესის პირველად რეგისტრაციას საფუძვლად ედება დოკუმენტის ქაღალდის ვერსია. ინდივიდუალურ მეწარმეთა არქივის 6448 ბაინდერიდან დაარქივებულია 4803 ბაინდერი; დასაარქივებელია-1 645 ბაინდერი; იურიდიული პირების არქივის 109 350 საქმიდან დაარქივებულია 1300 საქმე; არ არსებობს საქმიანობის რეესტრი, გარდა სურსათის ან ცხოველის საკვების წარმოება /რეალიზაციასთან და საზღვარგარეთ შრომით მოწყობასთნ დაკავშირებული საქმიანობისა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ბიზნესის პირველადი რეგისტრაციის ეტაპობრივად, სრულად ელექტრონულ ფორმატში გადაყვანა. 2016წ.-ინდივიდუალურ მეწარმეთა არქივის 1645 ბაინდერის დაარქივება; 2016წ.-იურიდიულ პირთა 13 970 საქმის დაარქივება; 2017წ.-იურიდიულ პირთა 43 280 საქმის დაარქივება; 2018წ.-იურიდიულ პირთა 43 280 საქმის დაარქივება; 2019წ.-იურიდიულ პირთა 7 520 საქმის დაარქივება; საქმიანობის რეესტრის ფორმირება და შესაბამისად სტატისტიკურ მონაცემთა არსებობა; მიღწეული მაჩვენებელი - 2016 წელს დაარქივდა ინდივიდუალურ მეწარმეთა არქივის 1 357 საქაღალდე; ხოლო იურიდიულ პირთა − 20 100 საქმე; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე - შეიცვალა პროექტების დასრულების ვადები, რამაც გამოიწვია ცდომილება მიზნობრივ მაჩვენებლებთან მიმართებაში; 5.საბაზისო მაჩვენებელი - პროექტის დაწყებამდე საჯარო რეესტრის ტერიტორიულ სარეგისტრაციო სამსახურებში არსებული დოკუმენტაცია აღუწერავი, სხვადასხვა ადგილას გაფანტული და ნაკლებად დაცული იყო. საჯარო რეესტრის სარეგისტრაციო დოკუმენტაცია 2015 წლის ბოლოს თბილისში სრულად არის თავმოყრილი და 80 % ელექტრონულ პროგრამაშია აღწერილი. საჯარო რეესტრის ეროვნულმა სააგენტომ 2013 წლის ბოლოს ტექნიკური აღრიცხვის არქივის ცენტრალიზების პროექტი დაასრულა. მიმდინარეობს სკანირების პროცესი. ტექნიკური აღრიცხვის არქივი შედგება 22000 არასტანდარტული ბაინდერისგან. 2015 წლის მდგომარეობით 13500 ბაინდერი დასკანერებულია; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2016 წლის ოქტომბრამდე სარეგისტრაციო დოკუმენტაციის ელექტრონულ ბაზაში აღწერა და დოკუმენტების ელექტრონული საძიებო კატალოგის შედგენა დასრულდება. 2016 წლის ივნისამდე ტექნიკური აღრიცხვის არქივის სკანირება დასრულდება; მიღწეული მაჩვენებელი - აღიწერა და დამუშავდა სარეგისტრაციო დოკუმენტაცია, შეიქმნა დოკუმენტების ელექტრონული საძიებო კატალოგი, დასრულდა ტექნიკური აღრიცხვის არქივის სკანირება; 6.საბაზისო მაჩვენებელი - სივრცითი მონაცემების წარმოების, მათზე წვდომისა და გამოყენების ერთიანი სისტემის არარსებობა; მიზნობრივი მაჩვენებელი - სივრცითი ინფორმაციის სფეროს რეგულირება შესაბამისი საკანონმდებლო ბაზით; სივრცითი მონაცემების და მეტამონაცემების ციფრულ ფორმატში წარმოების სისტემატიზაცია და სტანდარტიზაცია; სივრცითი მონაცემების მარტივად გაცვლა და მათზე თავისუფალი ხელმისაწვდომობა სამთავრობო, დარგობრივ და მუნიციპალურ დონეზე; მიღწეული მაჩვენებელი - მომზადდა ეროვნული სივრცითი მონაცემების მარეგულირებელი საკანონმდებლო ბაზა, სტანდარტი და ტექნიკური სპეციფიკაცია. „ეროვნული სივრცითი მონაცემების ინფრასტრუქტურის შესახებ“ კანონის პროექტის სამუშაო ვერსია; შემუშავდა საქართველოს მთავრობის დადგენილების პროექტი „სივრცითი მონაცემების ნაკრებებისა და სივრცით მონაცემებთან დაკავშირებული ელექტრონული სერვისების აღწერის, მოძიების, მიღებისა და გამოყენების მიზნით, მეტამონაცემების შექმნის, განახლებისა და შენახვის წესის დამტკიცების შესახებ“; შემუშავდა მეტამონაცემების ეროვნული სტანდარტი და მეტამონაცემების წარმოების ტექნიკური სპეციფიკაცია. მხარდაჭერა და რეინტეგრაციის ხელშეწყობა

Rotate your device!

Last Update: 15.08.2022