Find program results

განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა (32 03 03)

Allocated 104.3 c

Program implementer

სსიპ - განათლების მართვის საინფორმაციო სისტემა

Program description

ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში პროფესიული საგანმანათლებლო საქმიანობის განხორციელება; ...

ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში პროფესიული საგანმანათლებლო საქმიანობის განხორციელება; ინფორმაციული ტექნოლოგიების სხვადასხვა მიმართულებით მაღალკვალიფიციური, შიდა და საერთაშორისო შრომის ბაზრებზე ორიენტირებული კონკურენტუნარიანი სპეციალისტების მომზადება; განათლების სისტემაში თანამედროვე ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ხელმისაწვდომობისუზრუნველყოფა და შესაბამისი ინფრასტრუქტურის განვითარება; ერთიანი საინფორმაციო სისტემის შექმნა,, მართვის ელექტრონული სისტემის დანერგვა/განვითარება, ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებზე დაფუძნებული სწავლისა და სწავლების მეთოდების შემოღება და თანამედროვე სასწავლო გარემოს შექმნა.

მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების გაზრდილი რაოდენობა ინფორმაციული ტექნოლოგოების სხვადასხვა სფეროში; თანამედროვე სასწავლო გარემოს შექმნა საქართველოს საჯარო სკოლებში შესაბამისი ინტერნეტ-კავშირის უზურნველყოფა, .მართვის ელექტრონული სისტემის დანერგვა.
·         ინფორმაციული ტექნოლოგოების სფეროში გაზრდილია მაღალკვალიფიცირებული სპეციალისტები; ·         პროფესიულ სტუდენტებს შორის ამაღლებული ცოდნის დონე და გაზრდილია დასაქმებულთა რაოდენობა; ·         დანერგილია მართვის ელექტრონული სისტემები და გაუმჯობესებულია საგანმანათლებლო ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ქსელის ხარისხი
1 საბაზისო მაჩვენებელი - IT პროფესიული სწავლება გაიარა 282-მა სტუდენტმა, მათ შორის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე 5-მა პირმა. წარმატებით დასაქმდა კურსდამთავრებულთა 60%. მიმდინარეობს სასწავლო სივრცის და ინფრასტრუქტურის გაფართოების მოსამზადებელი პერიოდი; მიზნობრივი მაჩვენებელი - საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით 2016 წელს ახალი ინფრასტრუქტურის გათვალისწინებით სტუდენტთა რაოდენობა გაიზრდება 7%-მდე. წარმატებით დასაქმდება კურსდამთავრებულთა 70%; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - წარმატებით დასქმდება კურსდამთავრებულთა 5%; შესაძლო რისკები - ბენეფიციარების განსხვავებული შესაძლებლობები 2 საბაზისო მაჩვენებელი - სკოლების 100% ინტერნეტიზირებულია და ჩართულია ერთიან საგანმანათლებლო ქსელში. ამათგან მაღალი ოპტიკური კავშირით და მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტით სარგებლობს სკოლების 30%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - გაიზრდება ქსელის ფუნქციონირების ეფექტიანობა, მონაცემთა გადაცემის სიჩქარე, მოთხოვნების შესრულების მაჩვენებლები, ქსელების გამტარუნარიანობა. სკოლების მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტით უზრუნველყოფა საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით ყოველწლიურად გაიზრდება 15%-ით; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - დაბალია ახალი ტექნოლოგიებისათვის დამახასიათებელი მაღალი საიმედოობა და ფუნქცინირების სტაბილურობა, სპეციალისტების კვალიფიკაცია უზრუნველყოფს დანერგვის სამუშაოების შესრულების მაღალ ხარისხს, რაც ზრდის წარმატებული შედეგის მიღების ალბათობას; შესაძლო რისკები - ტექნიკურ უზრუნველყოფაში შეფერხება 3 საბაზისო მაჩვენებელი - Voip სატელეფონო კავშირით უზრუნველყოფილია სკოლების 3%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - Voip სატელეფონო კავშირით უზრუნველყოფილი იქნება სკოლების 50%-ზე მეტი; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 10%; შესაძლო რისკები - ტექნიკურ უზრუნველყოფაში შეფერხება 4 საბაზისო მაჩვენებელი - ფუნქციონირებს პროფესიულ და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებათა მართვის საინფორმაციო სისტემის საბაზისო მოდულები; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ამოქმედდება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების საინფორმაციო სისტემის მოდულები: eJournal, მასწავლებლების შეფასების ელექტრონული სისტემა; პროფესიულ დაწესებულებათა მართვის საინფორმაციო სისტემა პასუხობს ყველა დაინტერესებული კლიენტის მოთხოვნებს; შემუშავდება ასევე უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის საინფორმაციო სისტემა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - ცდომილების ალბათობა ძალიან დაბალია, ვინაიდან დაგროვებულია სისტემების შემუშავების გამოცდილება და სისტემების განვითარების პროცესში ჩართული არიან კვალიფიციური სპეციალისტები; შესაძლო რისკები - ბენეფიციარების განსხვავებული შესაძლებლობები
1.       საბაზისო მაჩვენებელი - IT პროფესიული სწავლება გაიარა 282-მა სტუდენტმა, მათ შორის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე 5-მა პირმა. წარმატებით დასაქმდა კურსდამთავრებულთა 60%. მიმდინარეობს სასწავლო სივრცის და ინფრასტრუქტურის გაფართოების მოსამზადებელი პერიოდი; მიზნობრივი მაჩვენებელი - საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით 2016 წელს ახალი ინფრასტრუქტურის გათვალისწინებით სტუდენტთა რაოდენობა გაიზრდება 7%-მდე. წარმატებით დასაქმდება კურსდამთავრებულთა 70%; მიღწეული - 2016 წელს ჩარიცხულია 369 სტუდენტი, საბაზისო მაჩვენებელთან მიმართებაში მიღებულ სტუდენტთა რაოდენობა გაზრდილია 7,3 %-ით, წარმატებით დასაქმებულია კურსდამთავრებულთა 87%; 2.       საბაზისო მაჩვენებელი - სკოლების 100% ინტერნეტიზირებულია და ჩართულია ერთიან საგანმანათლებლო ქსელში. ამათგან მაღალი ოპტიკური კავშირით და მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტით სარგებლობს სკოლების 30%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - გაიზრდება ქსელის ფუნქციონირების ეფექტიანობა, მონაცემთა გადაცემის სიჩქარე, მოთხოვნების შესრულების მაჩვენებლები, ქსელების გამტარუნარიანობა. სკოლების მაღალსიჩქარიანი ინტერნეტით უზრუნველყოფა საბაზისო მაჩვენებელთან შედარებით ყოველწლიურად გაიზრდება 15%-ით; მიღწეული - ოპტიკური კავშირით და მაღალ სიჩქარიანი ინტერნეტით სარგებლობს საჯარო სკოლების 40%-მდე; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დასახულ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე ცდომილება - 5%, გამოიწვია მაღალი გამტარიანობის ოპტიკური კავშირების განვითარების დაბალმა ტემპმა რეგიონებში და მსხვილი მომწოებლის შპს „მაგთიკომის“ მიერ მომწოდებლების შპს „კავკასუსის“ და შპს „დელტაკომის“ შესყიდვამ ასევე განაპირობა ოპტიკურ კავშირებზე გადასვლის ტემპის დროებით შენელება; 3.       საბაზისო მაჩვენებელი - Voip სატელეფონო კავშირით უზრუნველყოფილია სკოლების 3%; მიზნობრივი მაჩვენებელი - Voip სატელეფონო კავშირით უზრუნველყოფილი იქნება სკოლების 50%-ზე მეტი; მიღწეული - Voip სატელეფონო კავშირით უზრუნველყოფილია სკოლების 3%; ცდომილების მაჩვენებელი (%/აღწერა) და განმარტება დასახულ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე ცდომილება 47% - ია, გადაიხედა პრიორიტეტები და ღონისძიება არ განხორციელდა საბაზისო მაჩვენებელი - ფუნქციონირებს პროფესიულ და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებათა მართვის საინფორმაციო სისტემის საბაზისო მოდულები; მიზნობრივი მაჩვენებელი - ამოქმედდება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების საინფორმაციო სისტემის მოდულები: eJournal, მასწავლებლების შეფასების ელექტრონული სისტემა; პროფესიულ დაწესებულებათა მართვის საინფორმაციო სისტემა პასუხობს ყველა დაინტერესებული კლიენტის მოთხოვნებს; შემუშავდება ასევე უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის საინფორმაციო სისტემა. მიღწეული - პილოტირებულია ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებათა მართვის საინფორმაციო სისტემის (eSchool)-ის მოდული - „ელექტრონული ჟურნალი“. განვითარდა ,,მასწავლებლის შეფასების ელექტრონული სისტემის“ მოდული. განხორციელდა პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის საინფორმაციო სისტემის (eVET) დაფინანსების მოდულის, მოდულური სწავლების შესაბამისად მოდიფიცირება. ასევე უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების მართვის საინფორმაციო სისტემის (eUNI) შემუშავების ფარგლებში საგანმანათლებლო პროგრამების, პერსონალური ინფორმაციის და მომხმარებლების მართვის მოდულების დეველოპინგი.

Rotate your device!

Last Update: 15.08.2022