მოძებნე პროგრამის შედეგები

ჩქაროსნული ავტომაგისტრალების მშენებლობა (25 02 03)

გამოყოფილია 118.4 c

პროგრამის განმახორციელებლი

საქართველოს საავტომობილო გზების დეპარტამენტი; სსიპ - ევრაზიის სატრანსპორტო დერეფნის საინვესტიციო ცენტრი (საფინანსო ნაწილში)

პროგრამის აღწერა და მიზანი

ჩქაროსნული ავტომაგისტრალების მშენებლობა-რეაბილიტაცია; ...

ჩქაროსნული ავტომაგისტრალების მშენებლობა-რეაბილიტაცია; სატრანსპორტო გადაზიდვების საერთაშორისო კორიდორებში საქართველოს საგზაო ინფრასტრუქტურის კონკურენტუნარიანობის გაზრდა, ავტოტრანსპორტის ნაკადების გამტარუნარიანობის ამაღლება და უსაფრთხო მოძრაობის უზრუნველყოფა.

რეკონსტრუირებული-მოდერნიზებული და განვითარებული ევროპა-კავკასია-აზიის სატრანსპორტო დერეფნის შემადგენილი ნაწილის ფოთი-თბილისი-წითელი ხიდის საავტომობილო გზა (E-60 ავტომაგისტრალი).
·      აშენებული-რეკონსტრუირებული ევროპა-კავკასია-აზიის სატრანსპორტო დერეფნის შემადგენილი ნაწილის ფოთი-თბილისი-წითელი ხიდის საავტომობილო გზა (E-60 ავტომაგისტრალი); ·      გაუმჯობესებული გამტარუნარიანობა ავტომაგისტრალზე; ·      უზრუნველყოფილი უსაფრთხო მოძრაობა.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - აშენებული-რეკონსტრუირებული-მოდერნიზებული: საავტომობილო გზა - 103 კმ; ხიდი - 84; გვირაბი - 2. მომზადებული დეტალური საპროექტო დოკუმენტაციები; დაწყებული მიწის გამოსყიდვის პროცედურები; მიზნობრივი მაჩვენებელი - მოდერნიზაცია-მშენებლობა: საავტომობილო გზა - 19 კმ; ხიდი - 12. დასრულებული მიწის გამოსყიდვის პროცედურები; დაწყებული სამშენებლო სამუშაოები საავტომობილო გზებზე; მომზადებული დეტალური საპროექტო დოკუმენტაცია და ტექნიკურ-ეკონომიკური დოკუმენტი (Feasibility study); დეფექტებზე პასუხისმგებლობის პერიოდი; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 10%; შესაძლო რისკები - სხვა გაუთვალისწინებელი მოვლენები და დამატებითი სამუშაოები
საბაზისო მაჩვენებელი: აშენებული-რეკონსტრუირებული: საავტომობილო გზა - 185.7 კმ; ხიდი - 214; გვირაბი - 64. მიზნობრივი მაჩვენებელი: მოდერნიზაცია-მშენებლობა: საავტომობილო გზა - 19 კმ; ხიდი - 12. დასრულებული მიწის გამოსყიდვის პროცედურები; დაწყებული სამშენებლო სამუშაოები საავტომობილო გზებზე; მომზადებული დეტალური საპროექტო დოკუმენტაცია და ტექნიკურ-ეკონომიკური დოკუმენტი (Feasibility study); დეფექტებზე პასუხისმგებლობის პერიოდი. მიღწეული მაჩვენებელი: აშენებული-რეკონსტრუირებული-რეაბილიტირებული: საავტომობილო გზა - 9.5 კმ; ხიდი - 27; გვირაბი-1. ცდომილების მაჩვენებელი (% / აღწერა) და განმარტება დაგეგმილ და მიღწეულ საბოლოო შედეგებს შორის არსებულ განსხვავებებზე: ცდომილება გამოწვეულია სხვა გაუთვალისწინებელი მოვლენებით და დამატებითი სამუშაოებით.

გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!

დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა. 

 

მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო

ბოლო განახლება: 25.01.2019

მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები

 

წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი

ბოლო განახლება: 25.01.2019