მოძებნე პროგრამის შედეგები

სსიპ - საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო (24 21)

გამოყოფილია 0 c

პროგრამის განმახორციელებლი

სსიპ - საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტო

პროგრამის აღწერა და მიზანი

საქართველოს დროშით მცურავი საშუალებებისა და საქართველოს ნავსადგურების საზღვაო უსაფრთხოების/უშიშროების უზრუნველყოფა; ...

საქართველოს დროშით მცურავი საშუალებებისა და საქართველოს ნავსადგურების საზღვაო უსაფრთხოების/უშიშროების უზრუნველყოფა; საერთაშორისო დონეზე მეზღვაურთა საკუთარი ცნობადობის გაზრდისა და საზღვაო სფეროს ინოვაციების გაცნობის მიზნით, საერთაშორისო საზღვაო გამოფენა-კონფერენცია POSIDONIA 2018 -ში მონაწილეობის მიღება. საქართველოს საზღვაო სახელმწიფოს იმიჯის ამაღლების მიზნით GIMF საქართველოს პირველი საერთაშორისო საზღვაო ფორუმის ჩატარება, რომელიც წარმოაჩენს შავი ზღვის რეგიონში მიმდინარე მოვლენებსა და იმ რეფორმებს, რომლებიც საქართველომ განახორციელა საზღვაო დარგში; ევროპის საზღვაო უსაფრთხოების სააგენტოს (EMSA) აუდიტის წარმატებით გავლა, მეზღვაურთა კვალიფიკაციის/კომპეტენციის დამადასტურებელი სერტიფიკატების აღიარების შენარჩუნება; საქართველოს გემების სახელმწიფო ელექტრონული რეესტრის მოდიფიკაცია; საქართველოს ტერიტორიულ წყლებში ძებნა-გადარჩენის ოპერაციების ეფექტური ჩატარება; მეზღვაურთა მომზადებისა და სერტიფიცირების სისტემის გამართული ფუნქციონირება; საკანონმდებლო ცვლილებების მომზადება; 0%-იანი დაკავების კოეფიციენტის მიღწევა ქართული დროშის ქვეშ მცურავ გემებზე; გემების მოძრაობის მომსახურებისა და VTS ცენტრების გადაიარაღება საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად; საქართველოს ტერიტორიულ ზღვაში ნავთობის ავარიულად დაღვრის დროს დაღვრაზე დაკვირვება, დაღვრილი მასის შეგროვება და შესაბამის ადგილზე გადატვირთვა.

საზღვაო დროშის გაზრდილი ცნობადობა და საქართველოს დროშის ქვეშ რეგისტრირებული გემები (0%-იანი დაკავებების კოეფიციენტი ქართული დროშის ქვეშ მცურავ გემებზე); დანერგილი საერთაშორისო სტანდარტი - ISO 9001:2015 და 27001:2011 საერთაშორისო სტანდარტებთან დაახლოებული საქართველოს საზღვაო კანონმდებლობა; საქართველოს განსაკუთრებულ ეკონომიკურ ზონაში და ტერიტორიულ ზღვაში უზარუნველყოფილი უსაფრთხო ნაოსნობა, ძებნა-გადარჩენის ოპერაციების ეფექტური ჩატარება და გარემოს დაცვა საერთაშორისო მოთხოვნებისა და სტანდარტების შესაბამისად; საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის გაზრდილი იმიჯი საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემები, PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/ნაცრისფერი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის გაუმჯობესებული პოზიციები.
·         საქართველოს საზღვაო დროშა არ ირიცხება არცერთი ურთიერთგაგების მემორანდუმის სიაში. 2018 წელს არ შენარჩუნდა საქართველოს დროშით მცურავი საშუალებების დაკავების 0%-იანი მაჩვენებელი (რუმინეთის პორტში დაკავებულ იქნა ერთი მცურავი საშუალება); ·         საქართველოს გემების სახელმწიფო რეესტრში დარეგისტრირებულია საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული 32 მცურავი საშუალება; ·         სააგენტომ შეუსაბამობების გარეშე გაიარა სასერტიფიკაციო აუდიტი და მოიპოვა ISO 9001:2015 ხარისხის მართვის სერტიფიკატი; ·         საქართველო მიუერთდა ორ საერთაშორისო კონვენციას: „გემებზე მავნე დაბინძურების საწინააღმდეგო სისტემების კონტროლის შესახებ“ და „საბუნკერო საწვავით დაბინძურების შედეგად გამოწვეული ზარალის გამო წარმოშობილი სამოქალაქო პასუხისმგებლობის შესახებ“; ·         საერთაშორისო საზღვაო გამოფენა-კონფერენცია „POSIDONIA 2018“-ის ფარგლებში საზღვაო ტრანსპორტის სააგენტომ ხელი მოაწერა ხელშეკრულებას „GLOBAL MARITIME CONSULTANTS GROUP-თან გენერალური აგენტირების შესახებ“, რომელიც ხელს შეუწყობს საქართველოს დროშის ქვეშ ხარისხიანი გემების მოზიდვას; ·         საქართველოს დროშას პოზიციონირება არ შეუცვლია.
1 საბაზისო მაჩვენებელი - დროშის ადმინისტრირება და სახელმწიფო კონტროლის ხარისხი - საქართველო იმყოფება რუხი დროშის კატეგორიაში; საქართველოს გემების რეესტრში დღეის მდგომარეობით ირიცხება საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული 13 მცურავი საშუალება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2018წ - საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის იმიჯის გაზრდა საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემების მოზიდვა, რაც ხელს შეუწყობს PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/რუხი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის პოზიციების გაუმჯობესებას; მცურავი საშუალებების 10%-იანი ზრდა; 2019წ - საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის იმიჯის გაზრდა საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემების მოზიდვა, რაც ხელს შეუწყობს PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/რუხი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის პოზიციების გაუმჯობესებას;მცურავი საშუალებების 15%-იანი ზრდა; 2020წ - საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის იმიჯის გაზრდა საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემების მოზიდვა, რაც ხელს შეუწყობს PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/რუხი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის პოზიციების გაუმჯობესებას; მცურავი საშუალებების 20%-იანი ზრდა; 2021წ - საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის იმიჯის გაზრდა საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემების მოზიდვა, რაც ხელს შეუწყობს PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/რუხი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის პოზიციების გაუმჯობესებას; მცურავი საშუალებების 25%-იანი ზრდა; ცდომილების ალბათობა (%/აღწერა) - 30%-50%; შესაძლო რისკები - 2018-2021წწ - რეგიონში პოლიტიკური მდგომარეობა 2 საბაზისო მაჩვენებელი - ხარისხის მართვის სისტემის ახალი სტანდარტის დანერგვასთან დაკავშირებით მიმდინარეობს მუშაობა სასერტიფიკაციო აუდიტისათვის; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2018წ - 2015 წლის 15 სექტემბერს დამტკიცებული საერთაშორისო სტანდარტის ISO 9001:2015 ვერსიის დანერგვა და იმპლემენტაცია. 2018 წელს ახალი სტანდარტით სასერტიფიკაციო აუდიტის გავლა 3 საბაზისო მაჩვენებელი - 1.მიმდინარეობს მეზღვაურთა შრომის კოდექსის შემუშავება საზღვაო შრომის კონვენციის (MLC 2006), ევროკავშირის 1999/63/EC (20/05/2009 ცვლილებით) დირექტივებისა და საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნების გათვალისწინებით; 2. საბუნკერო საწვავით დაბინძურების შედეგად გამოწვეული ზარალის გამო წარმოშობილი სამოქალაქო პასუხისმგებლობის შესახებ -“International Convention on Liability for Bunker Oil Pollution” – კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 3. ათენის 2002 წლის კონვენცია ზღვით მგზავრების გადაყვანისა და ბარგის გადაზიდვების შესახებ - Athens Convention relating to the Carriage of Passengers and their Luggage by Sea (PAL) 2002.- კონვენციის რატიფიკაცისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 4. 1988 წლის პროტოკოლი, საერთაშორისო კონვენცია სატვირთო მარკის შესახებ - International Convention on Load Lines, 1966. - კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 5. გემებზე მავნე დაბინძურების საწინააღმდეგო სისტემის კონტროლის შესახებ, 2001 - International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships, 2001 - კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2018-2021წწ - საზღვაო ტრანსპორტის სფეროში ევროკავშირის დირექტივების იმპლემენტაცია; საერთაშორისო საზღვაო კონვენციების რატიფიკაცია
1. საბაზისო მაჩვენებელი - დროშის ადმინისტრირება და სახელმწიფო კონტროლის ხარისხი - საქართველო იმყოფება რუხი დროშის კატეგორიაში; საქართველოს გემების რეესტრში დღეის მდგომარეობით ირიცხება საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული 13 მცურავი საშუალება; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2018წ - საქართველოს დროშის ადმინისტრაციის იმიჯის გაზრდა საერთაშორისო დონეზე. საერთაშორისო ნაოსნობაში ჩართული გემების მოზიდვა, რაც ხელს შეუწყობს PARIS MOU-სა და TOKYO MOU-ს შავი/რუხი/თეთრი დროშის კატეგორიებში ქართული დროშის პოზიციების გაუმჯობესებას; მცურავი საშუალებების 10%-იანი ზრდა; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - საქართველოს დროშას პოზიციონირება არ შეუცვლია. ქართული დროშის ქვეშ ამჟამად საერთაშორისო ნაოსნობაში რეგისტრირებული 32 მცურავი საშუალება იმყოფება (2018 წელს დარეგისტრირდა 13 მცურავი საშუალება. 2017 წლის მაჩვენებელს აღემატება 33%-ით). 2. საბაზისო მაჩვენებელი - ხარისხის მართვის სისტემის ახალი სტანდარტის დანერგვასთან დაკავშირებით მიმდინარეობს მუშაობა სასერტიფიკაციო აუდიტისათვის; მიზნობრივი მაჩვენებელი - 2018წ - 2015 წლის 15 სექტემბერს დამტკიცებული საერთაშორისო სტანდარტის ISO 9001:2015 ვერსიის დანერგვა და იმპლემენტაცია. 2018 წელს ახალი სტანდარტით სასერტიფიკაციო აუდიტის გავლა; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - სააგენტომ შეუსაბამობების გარეშე გაიარა სასერტიფიკაციო აუდიტი და მოიპოვა 2015 წლის 15 სექტემბერს დამტკიცებული საერთაშორისო სტანდარტის ISO 9001:2015 ვერსიის ხარისხის მართვის სერტიფიკატი. 3. საბაზისო მაჩვენებელი - 1. მიმდინარეობს მეზღვაურთა შრომის კოდექსის შემუშავება საზღვაო შრომის კონვენციის (MLC 2006), ევროკავშირის 1999/63/EC (20/05/2009 ცვლილებით) დირექტივებისა და საქართველოს კანონმდებლობის მოთხოვნების გათვალისწინებით; 2. საბუნკერო საწვავით დაბინძურების შედეგად გამოწვეული ზარალის გამო წარმოშობილი სამოქალაქო პასუხისმგებლობის შესახებ -“International Convention on Liability for Bunker Oil Pollution” – კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 3. ათენის 2002 წლის კონვენცია ზღვით მგზავრების გადაყვანისა და ბარგის გადაზიდვების შესახებ - Athens Convention relating to the Carriage of Passengers and their Luggage by Sea (PAL) 2002.- კონვენციის რატიფიკაცისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 4. 1988 წლის პროტოკოლი, საერთაშორისო კონვენცია სატვირთო მარკის შესახებ - International Convention on Load Lines, 1966. - კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; 5. გემებზე მავნე დაბინძურების საწინააღმდეგო სისტემის კონტროლის შესახებ, 2001 - International Convention on the Control of Harmful Anti-fouling Systems on Ships, 2001 - კონვენციის რატიფიკაციისათვის მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები; მიზნობრივი მაჩვენებელი - საზღვაო ტრანსპორტის სფეროში ევროკავშირის დირექტივების იმპლემენტაცია; საერთაშორისო საზღვაო კონვენციების რატიფიკაცია; მიღწეული საბოლოო შედეგის შეფასების ინდიკატორი - საქართველო მიუერთდა ორ საერთაშორისო კონვენციას: „საბუნკერო საწვავით დაბინძურების შედეგად გამოწვეული ზარალის გამო წარმოშობილი სამოქალაქო პასუხისმგებლობის შესახებ'' და „გემებზე მავნე დაბინძურების საწინააღმდეგო სისტემის კონტროლის შესახებ“.

გადაატრიალეთ თქვენი მოწყობილობა!

დიაგრამაზე წარმოდგენილია პროგრამებზე/ქვეპროგრამებზე ბიუჯეტის კანონით დამტკიცებული და ფაქტობრივად დახარჯული თანხების დინამიკა. 

 

მონაცემთა წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინსიტრო

ბოლო განახლება: 25.01.2019

მოცემული ანალიტიკა საშუალებას გაძლევთ მთავრობის პრიორიტეტების მიხედვით იხილოთ პროგრამების/ქვეპროგრამების ფარგლებში დასახული მოსალოდნელი და რეალურად მიღწეული შედეგები

 

წყარო: საქართველოს ფინანსთა სამინისტრო - პროგრამული დანართი

ბოლო განახლება: 25.01.2019